Promocijski Tekstil Za Boljšo Prepoznavnost Podjetja

Promocijski Tekstil Za Boljšo Prepoznavnost Podjetja

Tisk na majice je pogosta oblika marketinga za podjetja. Srečamo ga predvsem takrat, ko želimo promovirati svoje podjetje na bolj širokem področju. Pa veste, kakšen material morate izbrati?

Danes je promocijski tekstil nekaj normalnega. Največkrat pa smo ga deležni za praznike.

Decembra je na splošno čas za obdarovanje. Takrat pa tudi podjetja obdarujejo svoje poslovne partnerje in zveste stranke.

Gotovo ste že kdaj v svojem najljubšem baru dobili vžigalnik ali pa obesek za ključe kot novo letno darilo.

Nekateri pa za darila podarjajo tudi majice in drug tekstil, na katerem je slogan podjetja.

Kaj je promocijski izdelek?

Kot že ime pove, je promocijski izdelek namenjen oglaševanju. Vžigalniki, majice, obeski za ključe so najpogostejša darilca, ki ji podjetja podarjajo.

Tukaj je pomembno tudi, kakšen je promocijski tekstil. Ta mora biti kvaliteten, saj si ne želimo, da bi npr. strgana majica omadeževala ime vašega podjetja.

Taka darila so predvsem za stranke. Medtem ko podjetja svojim poslovnim partnerjem podarjajo malo bolj elegantna darila.

Promocijskemu izdelku pravzaprav dodamo promocijski tisk (najbolj popularen je tisk na majice) in dobimo promocijski izdelek.

Če se odločite, da boste podarili promocijsko darilo, pazite, da bo tisk primeren za tistega, ki ga obdarujete.

Lahko natisnete logo podjetja ali pa določeno besedilo. Pazite, da boste unikatni, da si bo obdarovanec zapomnil, od koga je dobil darilo. 

promocijski tekstil

Kakšna je razlika med promocijskim in poslovnim darilom?

Promocijska darila so namenjena oglaševanju podjetja. Tako podjetje razvaja redne stranke in hkrati pridobiva nove. 

Lep primer so na primer vžigalniki. Vi tako darilo, kot redna stranka bara dobite v dar. Ko greste na obisk k prijatelju v drug kraj in mu posodite vžigalnik, ga bo zagotovo pritegnil napis ali pa logo, ki je na njem narisan.

Ko mu boste povedali, da ste ga dobili v baru, kjer strežejo najboljšo kavo, si bo želel, da jo tudi sam poskusi. In tako bo bar dobil novo stranko.

Poslovna darila pa so namenjena bolj poslovnim partnerjem. Cilj ni oglaševanje, ampak odraz hvaležnosti za uspešno sodelovanje.

Poslovna darila podarjamo predvsem ob praznikih, medtem ko promocijski material podarimo ob vsaki priložnosti.

V poslovne namene darila po navadi podarjamo bolj kvalitetna darila. Draga steklenica vina, posebno nalivno pero, parfumi itd., so le nekatera darila, ki jih podarjajo podjetja.

Kot poslovno darilo pa vsekakor ni primeren promocijski tekstil. Majice, kuhinjske krpe, kape so bolj primerne za promocijska darila.

Promocijski tekstil je najbolj uporabno darilo

Promocijski tekstil predstavlja 50 odstotkov promocijskega materiala. Vključuje pa:

  • Promocijske majice
  • Promocijska oblačila
  • Bunde
  • Jakne
  • Brezrokavniki
  • Športna oblačila
  • Delovne obleke
  • Promocijske kape

Ni naključje, da je promocijski tekstil tako priljubljen. Majice nosimo vsi, kape vedno pridejo prav, bund in jaken pa se tudi razveselimo.

Če se odločite za tako vrsto darila, ne pozabite, da je pomembna kvaliteta. 

Predvsem promocijska oblačila morajo biti kvalitetna. Pri jaknah in bundah pazite, da bodo odporni proti vetru in nepremočljivi.

Športna oblačila morajo biti iz kvalitetnega materiala, ki se hitro suši, je lahek in udoben. 

Delovna oblačila morajo biti vodoodporna in iz trpežnega materiala. Hkrati morajo nuditi varnost in udobje.

Promocijske majice morajo biti iz kvalitetnega materiala. Najboljša izbira je bombaž.

Kakšen mora biti promocijski tekstil?

Promocijske majice in ostali promo tekstil mora biti iz kvalitetnih materialov.

Zagotovo se vam je kdaj zgodilo, da ste dobili v dar majico in se je hitro strgala. Vi pa ste jezo, vsaj v mislih, zgrnili na tistega, ki vam jo je podaril.

Slaba reklama, kar si zagotovo ne želite, če bi radi svoje podjetje oglaševali na tak način.

Promocijske majice morajo biti:

  • Iz 100 % bombaža – naraven material bo poskrbel, da bo majica dihljiva in udobna. Zato jo bo oseba rada nosila ob vsaki priložnosti. S tem pa vašo reklamo.
  • Ravno prave debeline – je enako pomembno kot material. Debelina je tista, ki da pravo udobnost majici.
  • Pravilno označena – velikost majic označujemo različno. Najbolj poznane so oznake S, M, L, XL, vendar pa je med proizvajalci več razlik.
  • Kvalitetno šivana – šivi morajo biti močni in iz kvalitetne niti. 

Nekatere majice pa imajo tudi snemljivo etiketo. Kar pomeni, da lahko le to enostavno odstranite in dodate svoj logo. Tako boste promo tekstil naredili še bolj unikaten.

Kakšni materiali so primerni za promocijski tekstil?

Čeprav je najboljše, da je majica iz bombaža, pa so tudi nekateri umetni materiali sprejemljivi.

V zadnjem času so umetni materiali postali zelo udobni in bolj kvalitetni. Najbolj se obnese poliester, ki je dodan bombažu. 

Poliester se hitro suši, zato je idealen za športna oblačila. Ker je zelo trpežen, bodo promocijske majice dlje zdržale.

Seveda pa je najboljše, da izberete popolnoma naraven material, kot je na primer bombaž.

Ker obstaja več vrst bombaža, vam bomo pomagali pri odločitvi:

  • Regular cotton – je izdelan iz mehkih rastlinskih vlaken. Ti se zvijejo v prejo in vtkejo v tkanino. Iz te tkanine pa je potem izdelana majica. Ta postopek poskrbi, da je material bolj grob.
  • Premium cotton – v tem postopku se preja še dodatno zvija, tako nastane fina nit, ki je mehka in hkrati močna. 

Nekateri pa ne marajo izbrati bombaža, ker se zelo rad krči. Včasih so rekli, da je treba izbrati bombažno majico, ki je večje velikosti, ker se bo med pranjem zagotovo skrčila.

Danes pa obstaja pre-shrink tehnologija. Tkanina se termično obdela, zato je krčenje promocijske majice skoraj nemogoče.

promocijski tekstil

Promocijski tekstil iz organskega bombaža

Skrb za okolje je vse bolj pomembna tema. Spoštovanje do narave lahko pokažemo tudi z izbiro pravega materiala za tekstil.

Ko boste kupovali majice, pri ponudniku poglejte, ali ima na razpolago tudi ekološki bombaž. 

Po kakovosti se ne razlikuje od ostalega bombaža. Razlika je le v samem gojenju. Organski se izdela po metodah, ki so prijazne do okolja.

Metoda temelji na tem, da pridelava vzdržuje rodovitnost tal, hkrati pa ne uporablja strupenih pesticidov.

Za pridelavo ekološkega organskega bombaža je prepovedana uporaba gensko spremenjenega semena.

Ali je boljše vezenje ali tisk na promo tekstil?

Oba načina sta obstojna. Na samo kvaliteto to nima vpliva, bolj je odvisno od tega, kaj vam je všeč.

Preden se odločite za en ali drug način pa morate vedeti, da je treba izbrati pravilno kvaliteto tekstila.

Promocijske majice iz tanjšega materiala so bolj primerne za tiskanje. Vezenje je bolj grob poseg in je zato bolj primeren za debelejše tkanine.

Vezenje na neprimerni tkanini lahko povzroči, da se ta začne cefrati in počasi trgati. Tega pa si ne želimo.

Kako se vzdržuje promocijski tekstil?

Kot smo že večkrat poudarili, je najbolj pomembna kvaliteta samega tekstila. Pri tem pazimo na material, ki mora biti naraven, in debelino materiala.

Bolj kot bodo promocijske majice tanke, težje se bodo vzdrževale. Pri pranju boste morali biti še posebej pazljivi, če bodo majice potiskane in ne vezene.

Ker so majice z vezavo že v osnovi debelejše, so tudi kvalitetnejše. Poleg tega pa tisk na tanki majici hitro zbledi.

Ne glede na to, kakšen promo tekstil imate v roki, pa pozorno upoštevajte navodila proizvajalca.

Po navadi se bombažne majice perejo na 40 stopinj in ne sušijo v sušilnem stroju. 

Še bolj delikaten je ekološki bombaž. Tega je najboljše, da perete na roke. 

Sicer pa so danes pralni stroji tako dovršeni, da imajo skoraj toliko različnih programov, kot je različnih materialov.

Promocijske majice s potiskom ne smete likati. Medtem ko tiste z vezenjem lahko. 

Prav tako se odsvetuje uporaba mehčalca in preveč agresivnega pralnega sredstva. 

Če boste upoštevali najbolj splošna navodila, boste poskrbeli, da bo vaš promocijski tekstil ostal dolgo časa kot nov.

Promocijski tekstil za športnike

Pogosta vprašanja

Kateri materiali so primerni za promocijski tekstil?

Za promocijski tekstil so najbolj primerni naravni materiali. Kot je bombaž, ki je dihljiv in udoben. Zadnje čase pa so tudi umetni materiali bolj kvalitetni. Tako kot na primer poliester, ki se doda v bombažen tekstil. Tako je promo tekstil bolj trpežen in tudi bolj kvaliteten. 

Kako se promocijski tekstil-majice ipd. Pere oziroma vzdržuje?

Promocijska oblačila in ostali izdelki iz tekstila se perejo na čim bolj nežnem programu. Še posebej morate paziti, če je tekstil potiskan, saj se lahko zgodi, da tisk hitro zbledi oziroma se uniči. Odsvetovano je likanje in uporaba mehčalca. Lažje se vzdržuje tekstil z vezenjem. Že na splošno je tak tekstil iz debelejšega materiala in je zato bolj vzdržljiv. Vseeno morate upoštevati navodila proizvajalca.

Kakšni kosi oblačil so primerni kot promocijski tekstil?

Med promo tekstil štejemo majice, delovna oblačila, športna oblačila, jakne, brezrokavniki, bunde in kape. Najbolj priljubljene so majice, saj jih vsi radi oblačimo. Hkrati pa je tisk na majice najcenejši. Promocija na delovna oblačila je tudi dobra ideja, saj imamo tako širok izbor različnih kosov oblačil (srajce, predpasniki, hlače, jakne, delovna obutev).

Kje lahko kupim tekstil za promocijo podjetja?

Promocijski tekstil lahko kupite v fizični trgovini, kjer prodajajo oblačila. Lahko pa se odločite za nakup preko spleta. Če se boste odločili za nakup iz tujine, boste prišli poceni skozi, še posebej večje količine. Vendar pa bodite pazljivi, saj je tako kvaliteta zelo vprašljiva. Boljše, da izberete kvaliteten material, saj je tudi od tega odvisen uspeh promocije.